• peterstarm@gmail.com
Українська / Русский:

Мій щоденник. 1-А клас

Щоденник на той час, а це 90-ті давав змогу застрахуватися від ДТП аж на 1000 гривень, на превелике щастя це не знадобилось. Перший запис 8 вересня (понеділок), а де ж решта днів? Мабуть, добре гуляли в перший раз в перший клас. З предметів: читання (круто - читай собі і все), англійська мова (хоча ми і української не знали, проте вона мені мала даватись легко, як-не-як я переїхав з США, щоправда в п’ятирічному віці), письмо (дуже важливо для майбутнього письменника, як для початківця так і для майстра), фізкультура (раз, два, три), природознавство (треба ж знати як виживати в дикій природі), музика (про Океан Ельзи тоді було відомо лише в дуже вузьких колах, хоча і були групою, знаю, бо гуглив), праця (теж потрібний предмет).

З вісьмома предметами починалось життя першачка. Перша оцінка за 10-те вересня, 1 урок читання і одразу п’ять. Видно, що медаліст росте, не розслабляється ніколи. Поведінку на тижні не ставили. Підпис мами та вчительки. Другий тиждень - нічого не задають, а - точно писати ще не вмієм, та й щоденник заповнює мама. 17 вересня: знову 5-ка, вже праця (видно, що хлопець з ранчо, вже вмів гвіздки куди не треба забивати)... Підписи.

24 вересня: знов 5-ть читання та праця - були видно задатки майстра на всі руки. 30 вересня: юху, перші мої записи друкованими, якесь "c.c." та аналіз, знаєте, де на 1 повноцінну коробку сірників стає менше. Поведінки і оцінок на тижні нема.

Знов багато "с.с.", 8 жовтня: знову 5 і 5 читання та праця, чи це всім так ставили? А гарний дубль. Біля праці написано: "листя", видно правильне листя принесли, або ж траву.

Дійшов розбирати майже до листопада, коли зрозумів, що "с.с." - це списати сторінку. Хоча один би дядько, глянувши в наші щоденники сказав би: "Совпадение? Не думаю!" 15 жовтня: 5 по малюванню, що ж це такого я намалював? Наступний день: праця і знов "листя", видно минулого листя не вистачило, або ж трави, коротше сподобалось "5-ть". Так, і того за 6 тижнів 4-ри п’ятірки по праці. Листя написане через "R", чи то через англійську букву, чи ще через що, але ж і намучився я з тим "R і Я". З’являється охорона життя в суботу, допоміг предмет дотягнути до цих літ і це добре. Перша поведінка "зр.".

О, 21 жовтня: математика с.р. 3, "парень, ты пошел по наклонной". Пишу то друкованими, а то письмовими. Наступний день: малювання 4, "но я же художник - я так вижу". Праця: знов листя і вже в потрібну сторону "Я", оцінка 5. Видно дійсно гарне листя, або ж трава. Золоті руки, що там скажеш. Математика 24-те: таблиці, опа кінчились веселі дні.

Наступний тиждень: четвірки і п’ятірки. Малювання 4: "художника может обидеть каждый", ось одного Адольфа, але це не по темі… 30-те жовтня: лист…, чорт, знов "R". От нащо підмітати біля школи листя - його ж тягнем ми майже все на уроки, верніше батьки, трохи лишаючи його і іншим класам. В мене до цих пір в книжках іноді можна знайти засохше листя.

Техніка читання 28 слів, це майже 1 слово на дві секунди. Один, два… Середина листопада 5 гр. 50 к. На що не написано, з такими цінами, мабуть, хотіли побудувати нове крило в школі, далі зрозумієте чому. 5 п’ятірок, дві з яких по математиці, видно ті 3 так просто не пройшли. Праця: пластилін, колись Цой сказав, що це була його улюблена іграшка, бо з неї він міг виліпити все, що хотів.

Субота: на 8:00 охорона праці, "эх, где бардовый мой жакет, где мои семь с чем-то лет"... Батьківські збори: та я їх ніколи не боявся, хоча і побоювався. Малювання: пластилін і, увага, 2-ві п’ятірки, хоча і потім чудово ліпив так, що одного разу забрали роботу (голова дракона). Перша оцінка з англійської: four - нормально. По цих оцінках потрапляю в стипендію. 5 грудня, хух, листя вже точно пройшло, Ви ж знаєте: раніше зима то зима. С.р. математика: 4-тири "стабильность залог успеха". І 10 гривень, ого, тоді, здається, на ці гроші можна було, ех… 8 грудня: українська мова 3, без коментарів. Наступний день к.р. математика 5 і правда бачив тенденцію. Праця вже папір, пройшла ера пластиліну. 17 грудня: 3 п’ятірки з малювання, може, малюю вже не я, а мама, бо мої були на четвірочку, по крайній мірі мої так оцінювали. Та вчителька на творчість батьків, мабуть, закривала очі. Хоча аж 3 малюнка, вже не згадаю. 19-те грудня: "албом тілки", видно, що в хлопця гаряча кров. О, щось цікаве "ДПЗ-18 на 10.30" (державний підшипниковий завод). Це мене видно оцінили по праці і хтіли забрати вже на завод, хоч в чомусь обігнав би Джобса. Доречі, новорічні свята. Та то і було свято, та де воно було точно не скажу. Одне знаю на 100% мене як дитину тоді образили Дід Мороз та Снігурка, бо не звертали увагу на мене і я плакав. Тоді в моді були лизульки на паличці з іграшкою. Це зараз: "де мій айфон?"

22 грудня: к.р. укр. мов. 5, отак я виправляв помилки. Математика: 4 контрольна і не дивно - ледве дали ті Дід Мороз і Снігурка подарунок, мабуть, не справжні були, та за бороду я не смикав. Техніка читання: майже в 2 рази - 50 слів.

З Новим вас роком!